چگونه به منظور بهبود 20 درصد از عملکرد کلیه در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمارانی که عملکرد کلیه به 20 درصد کاهش می یابد به احتمال زیاد به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. در این مرحله از بیماری کلیوی، بیماران باید برای مراقبت خوب از خود برای جلوگیری از جلو کلیه است. بنابراین، مشکل این است که چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه 20 درصد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اشاره به یک میزبان.

چه عملکرد کلیه از 20 درصد در نارسایی کلیه؟

به طور کلی، عملکرد کلیه را می توان به پنج مرحله با توجه به GFR مختلف تقسیم، میزان فیلتراسیون گلومرولی طبیعی دقیقه 120ml / و عملکرد کلیه از 20 درصد یک وضعیت است که در آن GFR این است حدود 25 میلی لیتر / دقیقه، که بدان معنی است که شما در مرحله 4 به نارسایی کلیوی هستند و مقدار زیادی از سموم سپرده در کلیه وجود دارد، آن را برای درمان موثر ضروری است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه از 20 درصد در نارسایی کلیه؟

اگر چه دیالیز و پیوند کلیه معمولا برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود، اساسا نمی تواند بهبود عملکرد کلیه. در این مفهوم، بیماران نیاز به پیدا کردن یک درمان که کار برای بهبود عملکرد کلیه اساسا. اگر می خواهید به دانستن بیشتر، لطفا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

"چهار به علاوه هفت" درمان با بیمارستان بیماری کارشناسان کلیه Shijiazhuang شرکت کلیه ارائه شده است. "چهار" اشاره به یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از دارو دهان و دندان چینی، دوز خارجی از طب چینی و حوضه حمام پا با طب چینی. "هفت" به معنای درمان بخار، دایره درمانی، درمان فشرده گرم، حمام دارو، حمام پا، طب سوزنی درمان، انما درمان.

این درمان طبیعی است در شرایط بیماری فرد بر اساس، با درمان خاص، بیماری کلیوی می تواند پیش از جلوگیری، نیز می تواند در بهبود سلول های آسیب دیده با دقت بازیابی توابع خود و در نهایت بهبود عملکرد کلیه.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1856.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: